Nasiona i orzechy, które dostarczają najwięcej węglowodanów. 12 dostępnych produktów spożywczych.

Ocena: 5 na podstawie 1 głosów. | 14 grudnia
Gryka Komosa ryżowa Kasztany jadalne

Gryka, Komosa ryżowa, Kasztany jadalne, te trzy produkty z kategorii nasiona i orzechy zawierają w sobie najwięcej węglowodanów.

Poniżej prezentujemy listę nasion i orzechów z największą zawartością węglowodanów na 100g produktu.

TOP 12 nasion i orzechów zawierających najwięcej węglowodanów

To właśnie te nasiona i orzechy charakteryzują się największą zawartością węglowodanów. Na pierwszym miejscu znajduje się Gryka - z największą zawartością węglowodanów spośród wszystkich nasion i orzechów. Kolejne miejsca to Komosa ryżowa i Kasztany jadalne - zawartość węglowodanów w tych nasionach i orzechach jest również wysoka.

1) gryka (71.5 g)
2) komosa ryżowa (64.16 g)
3) kasztan jadalny (45.54 g)
4) wiórki kokosowe (44.4 g)
5) chia (42.12 g)
6) orzech nerkowca (30.19 g)
7) siemię lniane (28.8 g)
8) mak (28.13 g)
9) pistacja (27.97 g)
10) sezam (23.45 g)
11) migdał (21.55 g)
12) słonecznik (20 g)

Powyższa lista nasion i orzechów to nie wszystko

Również poniżej wymienione nasiona i orzechy zawierają węglowodany. Warto zainteresować się także nimi.

Marcin Piotrowicz
Opiekun tej strony:
Marcin Piotrowicz

Redaktor serwisu wszystkoojedzeniu.pl
Promotor zdrowego stylu odżywiania

Napisz komentarz

Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Zamknij